رویدادها آرشیو خبر ها
آغاز جنگ پنهان ام باپه با رونالدو؛ «خداحافظ كریستیانــــو!»

آغاز جنگ پنهان ام باپه با رونالدو؛ «خداحافظ كریستیانــــو!»

كیلیان ام‌باپه مهاجم نوزده ساله باشگاه پاریسن‌ژرمن فرانسه با انتشار پستی از اتاق شخصی‌اش و در موقیعتی مشابه با تصویر معروفی كه سالها پیش در این مكان از خودش انداخته بود، پیامی ویژه را به دنیای فوتبال مخابره كرد.

 

در عكس چند سال پیش او، دیوارهای اتاق ام‌باپه مملو از تصاویر كریستیانو رونالدو الگوی دوران نوجوانی او بود و اینك تصاویر جدید به وضوح نشان می‌دهد كه او تمام آن عكس‌ها و پوسترها را با تصاویر خودش در موقعیت‌های مختلف و دستاوردهای سالهای اخیرش جایگزین كرده است.

 

 

این تصویر كه توسط ام‌باپه و در صفحه شخصیِ حساب كاربری‌اش در اینستاگرام منتشر شده در ساعات گذشته توسط سایت‌ها و شبكه‌های اجتماعی در حال بازنشر است. انتشار این عكس همزمان با آغاز سال 2019 میلادی در واقع پیامی آشكار از سوی این بازیكنان آینده‌دار تیم ملی فرانسه است. حالا دیگر رونالدو صرفاً یك بُت و الگویی دست‌نیافتنی برای او به حساب نخواهد آمد و ام‌باپه آماده است تا در سال 2019 به رقیب و حریفی سرسخت برای فوق‌ستاره پرتغالی یوونتوس تبدیل شود.

 

 

او پیش از این نیز در گفتگو با روزنامه ماركا گفته بود: «زمانی که کوچکتر بودم رونالدو را تحسین می‌کردم اما آن روزها دیگر تمام شده و حالا من در هر بازی فقط به فكر پیروزی هستم؛ حتی اگر تیم مقابلم رونالدو را در تركیب خود داشته باشد.»

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: